2011 ජුලි 19: මෙහෙම ඉඳලා වැඩක් නෑ… මම යනවා යන්න…. තව අවුරුද්දක් ඉන්න, ඔයා ගියොත් මම ඉවරයි….


අද ලොක්කා රසායනාගාරයේ කාර්යාල කාමරයට අළුතෙන් මේස දාන්න යෝජනා කළා… මේ යෝජනාවෙන් බොහෝ දෙනෙකුට ඉඩ කඩ අහිමි වෙන්නයි යන්නේ… අළුතෙන් එන ළමයින්ට ඉඩ කඩ හදන්න, අපේ මේස කුඩා කරන්නයි යෝජනාව. අපේ ලඟ තියෙන පොත් ලිපි ගොඩේ හැටියට මේස කුඩා වුනොත් හරි අමාරුයි… ඉතින් මේ ගැන පොඩි වාදයක් ගියා ලොක්කයි මායි… ඒපාර ලොක්කා විහිළුවට කිව්වා මාව අස් කරනවා කියලා… මම කිවුවා මෙහෙම ඉඳලා වැඩක් නෑ… මම යනවා යන්න කියලා…. මේ ආර්ථික තත්ත්‍වය මත ඒ වගේ ප්‍රකාශයක් කරන එක අන්තිම භයානක වුනත්, මම දන්නවා ලොක්කට මාව අස් කරන්න බැහැ කියලා. මම දන්නවා ලොක්කට මාව කොච්චර අවශ්‍ය ද කියලා. ඒකයි මම ඒ විදියට කිවුවේ…

එතකොට මාව පැත්තකට කතා කරලා ලොක්කා කියනවා, තව අවුරුද්දක් යනකල් මගේ සේවා කාළය දික් කරනවා කියලා. මම ගියොත්  එයාට බොහොම පාඩු බවත්, ඇත්තෙන්ම ඔහුගේ සියළුම දේ අවුල් වන බවත් පැවසුවා… ඉන් පසු අප කතා කළේ ලබන අවුරුද්දට කරන්න තියෙන වැඩ, අළුතෙන් ගන්න ඉන්න ළමයින්, දැනට සිටින ළමයින්ගේ ප්‍රගතිය, ආදී දේවල්. කොහොම වුනත් අපි දෙදෙනාම එක මතයකට ආපු එක බොහොම වටිනවා. දැන් බෝලය මගේ අතේ, ඒ වුනාට ඒක වැරදි විදියට පාවිච්චි කිරීමක් නොවන්න මම වග බලාගන්නවා. මගේ සහයට තවත් පර්යේෂකයෙක් ගන්නත් කතා වුනා…

මං පොර වෙන්න කියනවා නෙමෙයි. නමුත් කිසියම් ආයතනයක හෝ සේවා ස්ථානයක වගකීම් නිසි ලෙස ඉටු කරනවා වගේම අමතර යමක් කරලා තමන්ගේ අගය වැඩි කරගන්නා විට, කෙනෙකු ආදේශ කිරීම හෝ ඉවත් කිරීම අපහසුයි. මේ නිසා රැකියා සුරක්‍ෂිතභාවය ඇති වෙනවා. ඒ වගේම භයානක දේ උසස්වීම් ලැබෙන තැනක නම්, ඒ උසස්වීම් ලැබීම පමා වීමයි. ඒ ගැනත් සොයා බැලිය යුතුයි.

ඉතින් තමන් වැඩ කරන ස්ථානයට, තමන්ගේ රැකියාවට අවංකව සේවය කරන්න. යමක් ඉටු විය යුතු නම් වෘත්තීය සමිති, රාජකාරි ලේඛණ ආදී දේවල් නොසළකා හැරලා එය කරන්න බලන්න, තමන්ගේ සීමාව ඉක්මවා යන්නේ නැතිව ඒ දේ ඉටු කරන්න බලන්න. තමන්ට ආයතනයෙන්/රජයෙන් ලැබිය යුතු දේ කුමක්ද යන්න පසෙක තබා, තමන්ගෙන් ආයතනයට/රජයට/රටට ඉටු විය යුතු දේ ගැන සිතන්න, තමන්ට හිමි දේ ඉබේම ලැබේවි.

හිරෝෂිමා නාගසාකි බෝම්බ නිසා විනාශ වුන ජපානය ලෝක බලවතෙකු බවට පත් වුනේ දේශපාලනඥයින්ගේ මග පෙන්වීම නිසාම පමණක් නොවෙයි. ඒ රටේ ජනතාව තමන් ගැන නොසිතා, රට ගැන සිතා වැඩ කිරීම නිසා. අපේ රාජ්‍ය සේවකයන් කාර්යාලයේ ඇති කඩදා පවා හොරෙන් ගෙදර අරන් යන්නයි පුරුදු වෙලා තියෙන්නේ,…. එහෙව් රටක් කවදා ඉදිරියට යන්නද ?

අපා දේශපාලනඥයින්ට බනින එක ඇත්ත, නමුත් අපි හරියට හැදිලා බනින්න පටන් ගත්තොත් හොඳයි නේද ?

Posted on ජූලි 19, 2011, in ඇල්කෙමියාගේ දිනපොත. Bookmark the permalink. ප්‍රතිචාර 3.

  1. ඒකනං සහතික ඇත්ත. අපි කරන දේ කැපවීමෙන් කළොත් එතන ප්‍රධානීන්ට අපිව නැතිවම බැරිවෙනවා. මේක මමත් රිසර්ච් එක කරපු දවස්වල අත්විඳපු දෙයක්.

  2. සම්පූර්ණ ඇත්ත කතාවක් කියල තියෙන්නෙ…

ප්‍රතිචාරයක් ලබාදෙන්න

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ WordPress.com ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Twitter picture

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Twitter ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Facebook photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Facebook ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Google+ photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Google+ ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

