2012 අප්‍රේල් 18 : හදිසියෙම ලංකාවට ගිහින් ආවා…. කියන්න බැරි වුනා කාටවත්…. මෙන්න විස්තරේ….


අපට අවුරුද්ද ලබන්නෙ ලංකාවට ලැබුවට පැය 10.30 කට පස්සෙ.. උදේ පාන්දර තලබනුව නාද වෙනකොට මම නම් හිතුවෙම මොකක් හරි මරාලයක් කියලා. සාමාන්‍යයෙන් අවේලාවේ තලබනුව නාද වෙනකොට හිතට දැනේනෙ සංතෝසයක් නෙවෙන නිසා.

හලෝ… මම ඇමතුවා

සුබ අළුත් අවුරුද්දක් වේවා පුතා….. කවුද කියලා කියන්නෙත් නැතිව අවුරුද්දට සුභ පැතුවෙ ගැහැණු කටහඬක්…

සු.. සුභ අළුත් අවුරුද්දක්.… නිදිමතේම මමත් සුභපැතුවා…. කවුද මේ ? මම ඇහුවෙ කටහඬ අඳුනගන්න බැරි නිසාමයි….

මේ මම කොළඹ ඇන්ටි…. අඳුරගන්න බැරි වුනාද ? වෙනදා අවුරුද්දට කතා කරන පර්සි මාමා වෙනුවට අද එහා පැත්තෙ හිටියෙ කොළඹ ඇන්ටි.

අනේ ඇන්ටි අඳුරගන්න බැරි වුනානෙ…. කාළෙකින් කතා කළෙත් නැහැනෙ

ඒකනෙ පුතා… මේ දවස්වල හරියට වැඩ…. ඉතිං කොහොමද ?…

නිදි මතේම මමත් අපේ විස්තර බොහොම කෙටියෙන් කිවුවා.

මේ මම පුතාට කතා කරන්න හිටියේ පොඩි වැඩකට… පුළුවන් නම් වහාම ලංකාවට ඇවිත් යන්න එන්න… ලොකු හදිසියක් නෙවෙයි..හිත කලබල කරගන්න එපා.. කාටවත් කරදරයක් නෑ…. නමුත් පුතාට කියලා ලොකු වැඩක් කරවගන්න තියෙනවා… මම ටිකට් හදවලා FedEx කරලයි තියෙන්නෙ… අද උදේ පුතාට ටිකට් හම්බවෙයි… හවසම එන්න ලෑස්ති වෙන්න…

මේ මොකක්ද සිද්ධ වෙන්නේ කියලා හිත හිත ඉන්නකොටම ගෙදර දොරට කවුදෝ තඩිබානවා…. දොර ඇරලා බැලින්නං මෙන්න ඉටි කිරිස් කෑල්ලක් FedEx ලිපිකවරයක් දික් කරගෙන ඉන්නවා…. කබ කඩ කඩ එයා කියපු තැන අත්සන් කරපු මම ලියුම් කවරය  ඇතුලෙ තිබුණ ගුවන් ටිකට්පත අරගෙන බලලා දඩිබිඩියෙ ලෑස්ති වුනා….

මා ලංකාවට එනකොටම එක්කගෙන යන්න  කොළඹ ඇන්ටි ගුවන් තොටුපලටම කට්ටියක් එවලා තිබුණා… ගමනෙ දිග වැඩිකමටත් සුවපහසුවටත් එක්ක නින්දත් ගියා… ඇහැ ඇරුණෙ පර්සි මාමලගෙ මහගෙවල් ලඟදි… ගෙදර යන්නත් ඕන…. ඒ ගමන්ම….

අවුරුදු ජයයි වගේ නේද ? මාව එක්කගෙන ආපු එක්කෙනෙක්ගෙන් මම ඇහුවා…

ඔව් සර්… දැං ලංකාව සුරපුරයක් වගේ…. මේ ළඟදි නිමල් සිරිපාල ඇමතිතුමත් කියලා තිබුණෙ.... ඔහු මගේ දිහා නොබලාම පැවසුවා..

දැං ඉතිං ඔය 2500 කින් එක්කෙනෙකුට කාලා ඉන්න පුළුවන්ද ? මගෙ අළුගුත්තේරු කට ආයෙම ඇරුණා…

ඔව් සර්… එළවළුත් දැන් ලාබයි…. ලයිට් බිලත් අඩුයිනෙ නොරොච්චෝලෙ හැදුවට පස්සෙ… පොඩි පරහකට තියෙන්නෙ තෙල් මිල වැඩි එක විතරයි.. ඒත් වාහන අඩු නිසා ඒකත් එච්චර බලපාන්නෙ නෑ….

එහෙම කියද්දිම වාහනේ පර්සි මාමලගෙ ගෙදරට සේන්දු වුනා… ඇත්තෙන්ම තවමත් එහේ සුරපුරයක් වගේ…. අවුරුදු උත්සවේ පැවැත්වෙනවා..

යකෙක් කන්න බඩගිනියි… මෙන්න කොළඹ ඇන්ටි කැවුම් පිඟානක් අරගෙන එනවා…. ආ දැන්ද ආවෙ… මම මේ මග බලාගෙන හිටියෙ පුතා එනකල්…

මොකද ? හදිස්සිය ? මම හොඳ වෙලාවට නිවාඩු දාලා හිටියෙ සතියක්ම අවුරුද්ද නිසා… මම කිවුවා…

කාලා බීලා නිවි සැනසිල්ලෙ කතාකරමු පුතා… කොළඹ ඇන්ටි කෑම මේසයට මාව එක්කන් ගියා….

ආ මේ ලලිත් අංකලුත් ඇවිල්ලා ඉන්නෙ…. කොහොමද අංකල්.. ? ලලිත් අංකල් කියන්නෙ මාමගෙ ලොකුම හිතවතා… හරි හොඳ මනුස්සයා.

අංකලුත් එක්ක ආගිය තොරතුරු කතා කරමින්  බඩ කට පිරෙන්න කෑවා..

කෝ මේ මල්ලිලා… ? මම ඇහුවෙ එතැනම හිටපු කොළඹ ඇන්ටිගෙන්….

ඈ දිග සුසුමක් හෙළුවා….

මොකද ඇන්ටි ? මල්ලිලා මොකුත් ප්‍රශ්නයක් කරගෙනද ? කට්ටියගෙ හැටි දන්න නිසා මම එහෙම ඇහුවා…

ඒකම තමයි පුතාට එන්න කිවුවෙ… මේ ලොකු පුතා අපි කියන කිසිම දෙයක් අහන්නෙ නෑනෙ… අඩුම ගානෙ ඔයා කියන දෙයක් වත් අහයිද කියලා බලන්නයි ඔයාව ගෙන්න ගත්තෙ….

කෝ දැන් මල්ලිලා ?

මද්දුමයා ගිහින් සිංගප්පූරුවෙ… චුට්ටා මේ දවස්වල එංගලන්තෙ .. ලොක්කා නං ඔන්න පල්ලෙහා හිටියා කට්ටියක් එක්ක ක්‍රිකට් ගහ ගහා….

කෝ මාමලා  ?

අන්න එයා එයාගෙ ගෝලයො එක්ක කණා මුට්ටි ගහනවා… හැමදාම කරන්නෙ ඒකනෙ… දැන් එයාටත් ගෝලයො වැඩියි… ඉස්සර වගේ නෙවෙයි…. එක්කෙනෙක් අන්න සූදු පිටියක් දාලා…. එයා ඉතිං හැමදාම අනුන්ගෙන් ගාන කඩා ගන්න එකනෙ… ලොකු මාමා නම් වෙද මහත්තයා එක්ක වත්ත පහල කතා කර කර ඉන්නවා දැක්කා…. කොළඹ ඇන්ටිගෙ මුහුණ ඒ තරම් හොඳ නෑ..  කොළඹ ඇන්ටි ගැන හොඳට දන්න නිසා ලලිත් අංකලුත් නොදැක්කා වගේ මාරු වුනා…

ඉතිං මොකද ලොකු මල්ලි කරගෙන තියෙන්නෙ… ? කෙල්ලෙක් එක්කවත් ප්‍රශ්නයක් ඇතිකරගෙනද ?

නෑ පුතා… එක වැඩක් නෙවෙයි… හැම දේම බදා ගන්නවා… කාළයක් රගර් ගහ ගහ හිටියා.. ඔන්න ක්‍රිකට් ගහන්න ඕන කියලා ඒක කරන්න ගියා… ඒකත් එච්චර හරි ගියේ නැහැ… ඊට පස්සෙනෙ ඔය නීතිය කරන්න ඕන කියලා ගියේ… ඒක නං කොහොමද මන්දා කරගත්තා…. දැන් ඒ අස්සෙ මල්ලිත් එක්ක රණ්ඩු වෙනවා එයාටත් රගර් ටීම් එකේ වයිස් කැප්ටන්කම හරි අරන් දෙන්න කියලා… එහෙම පුළුවන්ද එකම පවුලෙ දෙන්නෙක් කැප්ටනුයි වයිස් කැප්ටනුයි කරන්න ? ලෝකෙ මිනිස්සු මොනවා නොකියයිද ? ඒකට තරහ වෙලා ඔන්න යාළුවො ටිකක් එක්ක පුස්තකාලෙ පෙරළුවා… මොකද්ද මන්දා ගොයම් කොලේක කේස් එකක් අල්ලගෙන තර්ක කරන්න ගත්තා… තවමත් ඒක ගැන හිතනවා… ගොයම් කපපු කාලෙත් ඉවරයි… තවම ගොයම් කොළයක් බදාගෙන ඉන්නවා…

ඒ මදිවට මාමටත් තරහා ගිහින් ඉන්නෙ.. එයාට කියන්නෙ නැතිව රේස් ගියා කියලා…. දන්නවනෙ ඉතිං එයාට තරහ ගියොත්…. යන්තම් පිංසෙන්ඩු වෙලයි මේ දරුවො තුන්දෙනා බේර ගත්තෙ…. තව පොඩ්ඩෙන් තුන් දෙනාම ගුටි කනවා….. පුතා දන්නෙ නෑ දවසක් අර ගඟ ලඟ කඩේ දාගෙන ඉන්න මර්වින් කාටද මන්දා  මාමා ගැන මොකක්ද කියලා පාරම් බාලා මර්වින්ට ආයෙම මේ ගෙදර පස් පාගන්න එපා කියලා බැන්නා….. ඒ මිනිහව මේ වත්තෙ හතර මායිමට වත් වැද්ද ගන්න එපා කියලා වැඩ කාරයොන්ටත් කියලා තියෙන්නෙ… අර පහළ ගෙදර අමුතු කොල්ලා කැලේ හිටපු මීමින්නෙක් මරාගෙන කාලා ඒ මදිවට බස් හෝල්ට් එකේ මාමා හදපු වැටත් කඩලා…. ඒකට නං දුන්නා කණ රත් වෙන්න.. මුං එකෙක්වත් මාමට නිවි සැනසිල්ලෙ ඉන්න දෙන්නෙ නෑනෙ පුතා…. අර අපේ වත්තෙ වැඩ කර කර හිටපු ලකියා මරපු උස මහත කොල්ලාව මාමා ගමෙනුත් පැන්නුවානෙ… අයෙම මේ ගමේ පස් පාගන්න දෙන්නෙ නෑ කියලයි කිවුවෙ…. අනේ මන්දා පුතා මේ කට්ටියගෙ වැඩ නිසා මාමගෙ ඔළුවත් අවුල් වෙනවා. කොහොමට හිටපු මනුස්සයෙක්ද ?

ඉතිං ඇන්ටි මර්වින් අංකල් මාමගෙ හැම දේම කරපු අතීසාර සේවකයනෙ….

ඒක තමයි පුතේ… දැන් මාම හරිම රෙගුලාසි කාරයා වෙලානෙ…. දැන් කිසිම කෙනෙකුට කිසිම බුරුලක් නෑ… ගියපාර අවුරුදු උත්සවේ සංවිධානය කරපු සෝමචන්‍ද්‍රයි එයාගෙ කට්ටියයි ඒකෙන් සල්ලි ගහගෙන කියලා දැනගත්ත දවසෙ නං මාමාට හොඳටම තරහ ගියා… අපේ පරම්පරාවෙ ගෑවිච්ච බල්ලෙක්වත් නොකරන නොහොබිනා වැඩක් උඹ කරලා තියෙන්නෙ කියලා හොඳටම ගහලා පොලීසියටත් අරන් යන්න හැදුවෙ… හොඳ වෙලාවට අපි බේර ගත්තෙ… නැත්තං සෝමචන්‍ද්‍රයා තවම හිරේ විලංගුවෙ…. පැට්‍රල් ශෙඩ් එකේ සල්ලි වගයක් හොරකං කරපු අපේ මස්සිනාත් මම කියලයි බේර ගත්තෙ… නැත්තං ඒකවත් පොලීසියට අල්ලං යන්නයි හැදුවෙ. හරියට නීතියට වැඩ දැං…..

ඉතිං ඔන්න ඔහොම කොළඹ ඇන්ටිගෙ කතාව ඇදිලා ගිහින් ඉවර වුනාට පස්සෙ මමත් පර්සි මාමා කණා මුට්ටි ගහන තැන පහු කරගෙන ලොකු මල්ලිලා වත්ත පහල ක්‍රිකට් ගහන තැනට ගියා…

විමලසිරියි, අල අයියයි, රණායි, ජොනියයි, ටෙරානුයි, රවියයි, දයාසිරියි, පේමදාසගෙ කොළුවයි, අළුතින් එතැනට සෙට් වෙච්ච කණ්නාඩි දාගෙන හිටපු පොරකුයි කට්ටිය එක්ක බරට ක්‍රිකට් ගහනවා…

ආ… ඇල්කෙමි අයියා… මොකද හොරෙන්ම ඇවිත් ? දන්නෙවත් නෑ එනවා කියලා…. ලොකු මල්ලි බෝලෙ පිහිදන ගමන්ම කෑ ගහනවා….

හදිසියෙ ආවා ලොකු මල්ලි.. පොඩි නිවාඩුවක් හම්බ වුනා…… සෙල්ලම් කරලා ඉවර කරන්නකො…. ටිකක් කතා කරන්න…

හිතුවට වඩා ලොකු මල්ලි වැඩකාරයා…. හිටපු ගමන් බවුන්සරුත් දානවා… එහා පැත්තෙ බැට් කරපු රවියට දැම්ම යෝකර් එකෙන් තව පොඩ්ඩෙන් රවියගෙ මැද පොල්ල කඩලා යනවා…. ඒක දැකපු පේමදාසගෙ කොළුවට හිනා…. උන් දෙන්නා කොහොමත් ටිකක් තරහයි එදා ඉඳලම…..

ඉතිං… කොහොමද ? සෙල්ලම ඉවර කරපු ලොකු මල්ලි කෙළින්ම මං ළඟට ඇවිත් කරටත් අතක් දාගෙන ඇහුවා..

වැඩ මල්ලි… හොඳටම වැඩ…. පිටරට හිටියත් අපිත් වැඩ කරන්නෙ Government එකේ නෙ….

මෙහෙත් එහෙම තමයි අයියා… නිවාඩු දවස්වලත් වැඩ… මට නං මේ දවස් ටික විතරයි තියෙන්නෙ… හෙලවෙන්නවත් බෑ….

මොනවද එච්චර තියෙන වැඩ ?

කවුන්සිලේ වැඩයි, ලෝ ෆර්ම් එකේ වැඩයි, චැරිටි වැඩයි, රගර් ගැහිල්ලයි… කොච්චර වැඩද ?

ඉතිං කොහොමද ඔය ඔක්කොම මැනේජ් කරගන්නෙ ?

එකක් වත් හරියට නොකෙරුණත් වැඩ නං කොහොම හරි මැනේජ් කරගෙන යනවා….

ඉතිං දැං ලෝ ෆර්ම් එකේ වැඩ කොහොමද ?

හරියට වැඩ… පටන් ගත්ත දවසෙ ඉඳලාම මට හරියට කේස් එනවා…. මේ දවස්වල කොල්වින්ගෙ ගොයම් කොලේ කේස් එක කියනවනවා… මමත් ඉතිං මෙහෙම ඉඳලා බෑනෙ… නිකංම ඉඳලා කේස් දිනන්න බෑනෙ.. වැඩ පෙන්නන්න එපායෑ…

මට තේරෙනවා.. ඒක තමයි මේ ඇන්ටි ටිකක් කලබල වෙලා තියෙන්නෙ… ඔයා ඔයා ගැන හිතන්නෙත් නැතිව මහන්සි වෙනව කියලා…

ඔච්චර මහන්සි වෙන්න එපා මල්ලි… ඔයාට සල්ලි නැතුවද ? වස්තුව නැතුවද ? මොනවයින්ද අඩු ? ටිකක් රිලැක්ස් එකේ ඉන්න… නිවාඩුවකට එහේ එන්න… මම කිවුවා….

එහෙම කියන්න එපා අයියා… මේ මිනිස්සු අපි ගැන විශ්වාසය තියලා තියෙන්නේ අපි ඒ මිනිස්සුන්ට සහනයක් දේවි වැඩක් කරයි කියලා හිතලා… ඔහොම ආත්මාර්ථකාමී වෙන්න එපා… මලයට මල පැනලා….

හරි හරි… මම කිවුවෙ හැමදාම රිලැක්ස් කරන්න නෙවෙයි… ඉඳලා හිටලා…

ඉඳලා හිටලාවත් බෑ… මේ මිනිස්සුන්ගෙ බලාපොරොත්තු කඩ කරන්න බෑ මට….

හරි… අපි පස්සෙ කතා කරමුකො නිවි සැනසිල්ලෙ… බීච් එක පැත්තෙ ගිහින් බියර් එකක් බොන ගමන්…

මොන බියර්ද අයියා… ඔයාට ලැජ්ජ නැද්ද ඔය දේවල් බොන්න ? මම නම් ඕවා කටේ තියන්නෙ නෑ.. දැන් තාත්තා නීතියක් දාලා තියෙන්නෙ… කාටවත් රහමෙර කටේ තියන්න බෑ කියලා… වැඩ කරන අයටත් එහෙමයි… මේ ලඟදි නං කට්ටිය දියතලාවෙ ගිහින් හොඳට ගත්තා කියලා ආරංචියි…  ඒකටත් තාත්තට හොඳටම තරහ ගිහින් තියෙන්නෙ… මාමලත් මොනවද කරගෙන ඒවටත් පොඩ්ඩක් තරහින් ඉන්නෙ… දැන් ඔන්න කට්ටියම එකතු වෙලා කණා මුට්ටි ගහනවා…. මට නං ඒ පැත්තට යන්න බෑ…. ඔක්කොම නාකි අය තැන් අල්ලගෙන… අපිට තැනක් නෑ… ඒ කට්ටිය ඒක දාලා යන්නෙත් නෑ.. පොල්ල බදාගෙනම ඉන්නවා….

ඔහොම තමයි මල්ලි…. ඒ අයටත් ආස ඇති නේ මුට්ටියට පාරක් ගහන්න…. මම කිවුවා….

ඉන්න මම වොෂ් එකක් දාගෙන එන්නම්… දැන්ම යන්නෙ නෑනෙ…. ලොකු මල්ලි ගේ පැත්තට යන ගමන් කියාගෙන ගියා….

බන්දුල අයියයි මොහාන් අයියයි සුමනෙ අයියයිත් බුලත් විටක් හපන ගමන් ඉස්කෝලෙ ගැන බර කතාවක්  එතැනම විජිත අයියා තිරුවාණ ගල් ටිකක් අරන් හැඩ බලනවා…. නිමල් අයියා අහල පහල යන ගෑණු දිහා හොරෙන් බලනවා මම දැක්කා නොදැක්කා ගානට හිටියා.. රත්නෙ සීයත් හෙමි හෙමින් නිමල් අයියා ගාවටම සෙට් වුනා… අනේ මන්දා හැට පැන්නත් පරණ පුරුදු එහෙමමයි…. සිරිසේන මාමා වත්ත පහල බෙහෙත් කොරටුවට බැහැලා බේත් හොයනවා. තිස්ස මාමා සරත් මාමා එක්ක පිටරටවල පර්යේෂණ කෙරෙන හැටි කතා කරනවා… බලාගෙන ගියාම එයාලත් යමක් කමක් දන්නවා. උඩහ ගෙදරට අළුතෙන් ආපු ආරුමුගම් තවමත් කුකුල්ලු පස්සෙ දුවන එකමයි වැඩේ… ඒ මනුස්සයාට කවදා නිවනක් ලැබෙයිද මන්දා… කුමාර මාමා බස් එක හෝදනවා… ඒ අස්සෙ සුසිල් මාමා බස් එකට තෙල් ගහනවා… බලාගෙන ගියාම මෙයාලට අවුරුදු කාලෙ කියලා නෑ වැඩ…

ආ පුතා… දැන්ද ආවෙ ? සෙනෙහෙලතා ඇන්ටි කට පුරා හිනාවක් දාගෙන බැබලි බැබලි ආවා….

අනේ ඇන්ටි දැක්ක කල්…. තවමත් ඒ වගේමයි….. මට කියැවුනා….

අනේ යන්න පුතා විහිළු නොකර….. ඇන්ටි නෝක්කඩුවෙන් වගේ කිවුවා… මේ ඉන්නෙ ස්වර්ණා… පුතා දන්නවද දන්නෙත් නෑ… මේ පැත්තට ආපු අළුත් කෙල්ලක්… සෙනෙහලතා ඇන්ටි ඉටි කිරිස් කෑල්ලක් වගේ එකක් පෙන්නලා මට අඳුන්වලා දුන්නා. ඇති ගතියකුත් නෑ….. ඒත් නැතිම වෙලාවට වැරැද්දකුත් නෑ…. අම්මපා දැං ලංකාවෙ මේ වගේ ඒවත් ඉන්නවද කියලා මට හිතුනා…

Hello…. ඇමරිකන් ඉංගිරිසියටත් වඩා හොඳ ඉංගිරිස් ඇක්සන්ට් එකකින් මෙයා මට හායි කිවුවා… මමත් ලැජ්ජාවෙන් වගේ හලෝ කියාගෙන එතනින් මාරු වුනා… ඇල්කෙමිච්චි දැනගත්තොත් මල කෙලි හතයි…

ඉතිං ඔන්න ඔහොම දවස ඉක්මනින්ම ගෙවුනා…. ලොකු මල්ලි හොයන්න ගියාම එයා මටත් නොකියා පුස්තකාලෙ පෙරළගෙන පොත් කියවනවා… ලෝ එක සෑහෙන්න ඔළුවට ගහපු පාටයි… මමත් එතැනම තිබුණ පොතක් අරගෙන කියවන්න ගත්තා…

මානව හිමිකම් හා ලාංකීය නීතිය – ආචාර්ය. ජී. රාජපක්‍ෂ සහ සරත් චන්‍ද්‍රලාල්

යකඩෝ මේ පොඩි මාමායි එයාගෙ ගෝලයයි ලියපු පොතක් නේද ? අම්මපා මේ දෙන්නා පොතුත් ලියලා මම නැති ටිකට….. මට ආරංචි වුනේ දෙන්නා එක්ක එකතු වෙලා මාමලගේ වත්තෙ උඩහ කෑල්ල අල්ගෙන හිටපු පිල්ලෙට වැඩේ දුන්නා කියලා විතරයි.. මෙයාල මාරයි නෙ….ඒත්  ඒක ටිකක් කියවගෙන යනකොට තේරුණා වැඩේ බෝරිං කියලා…

මේ වැඩේ හරි යන්නෙ නැති නිසා වත්ත පහළ දොළ ගාවට ගියා පොඩ්ඩක් පරණ කාලෙ මතක් වෙන්නත් එක්කලා…. ඉස්සර අපි මෙතැන දණ්ඩි අල්ලනවා… පර්සි මාමා මාළු අල්ලන්න රුසියා… සරම බාගෙට වතුරට දාලා ඉස්සුවාම මාළු ගොඩක් සරම ඇතුළේ…. ඒකනෙ ඉස්සර මාළු අල්ලන වැඩේ එයාට දීලා තිබුණෙ…. දැන් නං මාළු අල්ලන එක නවත්තලා අලි අල්ලනවා කියලයි විකී අංකල් විහිළු කරන්නෙ…. තවමත් මාළුන්ට මාව මතකයි වගේ…. උන් එතැන උඩ පණිනවා… හරිම ලස්සනයි…..

වතුරට කකුලක් දාගෙන ලඟ තිබුණ ගලක් උඩ වාඩි වෙලා ගමේ සිරිය නැරඹුවා මම…. ඈත කන්ද මුදුනෙ තියෙන පන්සල හරිම ලස්සනයි.. සිරියාවයි… රතනසිරි හාමුදුරුවො තවමත් එහේ වැඩ ඉන්නවද දන්නෙ නෑ…. පන්සලේ ඇබිත්තයාව හිටි රණාගෙන් අහන්නත් බැරි වුනානෙ ඒ ගැන…. ඒ ගමේ සිරියාව විඳගන්න මට වැඩි වෙලාවක් හම්බ වුනේ නෑ… එකපාරටම වතුරෙන් මතු වෙච්චි මහ පත කිඹුල් තඩියෙක් මගේ කකුලෙන් ඇදගෙන යන්න ගත්තා…

බුදු අම්මෝ…. පර්සි මාමේ.. මාව බේර ගන්නෝ…….

මම යටි ගිරියෙන් බෙරිහන් දුන්නා….

මොකද මනුස්සයෝ මේ උදේ පාන්දර කෑ ගහන්නෙ  ? පොඩි එකත් ඇහැ ඇරෙනවා සද්දෙට…… මම කිවුවනේ රෑ තිස්සෙ පත්තර බල බල ඉන්නෙ නැතිව නිදා ගන්න කියලා….. ඇල්කෙමිච්චි පිටට පාරක් ගහන ගමන් මට අවුරුදු දා උදේ පාන්දර බැනගෙන බැනගෙන ගියා…

අවුරුදු දවසෙ මගේ හිත කැඩුනෙ මගේ හීනෙ බිඳුන එකටද නැත්තං ඇල්කෙමිච්චි ගහපු පාරට ද කියලා මම තවමත් හිතනවා…..

Posted on අප්‍රේල් 17, 2012, in ඇල්කෙමියාගේ දිනපොත and tagged , , . Bookmark the permalink. ප්‍රතිචාර 20.

  1. අලුත් අවුරුද්දේ හා හාපුරා කියල ලියල තියෙන ලිපිය තමයි !!!! හැබැයි නිකo පැය බාගයක් විතර හපලා තියෙන චුයින්ගම් එකක රසය තමා තියෙන්නෙ !!!!

  2. වින්චැට් කිරිල්ලී.

    හෆොයි දෙවියනේ මාත් කම්මැළි කමක් නැතුව ආශාවෙන් කියවන් කියවන් ගියානෙ….අන්තිමට කාපි කිඹුලා..!!

  3. :D:D 😀 😀 අර පොත නම් ලියල තියෙන්නේ ‘ගැලපෙනම’ මිනිස්සු දෙන්නා

  4. හිත බිඳුනේ ඇල්කෙම්ච්චි ගහපු පාරට…ආයේ ඒකේ හිතන්ට දෙයක් නෑ.
    හැබෑට අර උඩින් කියනවා වගේ පවුලක් ඔයාට ලංකාවේ ඉන්නවද? 🙂

  5. කතාව මුල ඉඳලම හිතාන හිටියෙ ඇල්කෙමියා එසේ මෙසේ පොරක් නෙමෙයි කියලා..

    අයියෝ සල්ලි මේක හීනයක්නෙ…

    හොඳට ලියලා තියෙනව…

  6. එ් පැත්තෙං එහෙම අාවෙ නෑ නේ! 😦

  7. aluth awrudde mona vinnahiyak unada kiya hithuwa Alkemiyata? kiyawagena yaddi thama therune hitha kadune Alkemichchi gahawwa parata kiyala. shaaaa niyamai . suba aluth awruddak oya athulu pawule samata!!!!!!!!!!!!!!

ප්‍රතිචාරයක් ලබාදෙන්න

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ WordPress.com ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Twitter picture

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Twitter ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Facebook photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Facebook ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Google+ photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Google+ ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

